23 octombrie 2008

UraT

stare urata rau..senzatii d'alea de habar nu ai de nimic,nu ca ai vrea sa ai habar.in fine poate intelegi starea,e ceva ciudat care nu vrea sa fie inteles in interiorul tau si te macina pana iti versi nervii pe cineva si nevii tii cam versi odata pe zii...eu sunt in starea asta de cateva zile,sau ma rog de ieri,si nervii nu mi i'am varsat pe nimeni,adica am tinut in mine ceea ce ma dispera la culmea...mai bine zis ma enervez eu pe mine fara nici o mila.e ca atnci cand stii ca unei persoane nu ii place ceva...si tu tocmai acel ceva il faci din adins.stiu e urat dar asa ma simt acum... se mai intampla asta e...poate o iesire cu fetele ar fi benefica acestei stari,sau cinestie ce ar fi bine...

0 comentarii:

Un produs Blogger.

© I'm in love with spring!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena