14 octombrie 2008

Copil pentru o zi


Azi ... da azi este marti.Am intrat la 8 ...blablabla dormeam pe mine ca de obicei.Doamne... azi am ras mai mult ca Alexandra si am vorbit mai mult ca si Carla...e un record pe bune.

-»Cum sa rad mai mult ca Alexandra?(Alexule m'ai molisit)
-»Cum sa vorbesc mai mult ca si Carla?(chiar Carla mi'a zis ca vorbesc intr'una azi)

Cum era melodia aia de la hi-q razvna?Ma rog sentimentul ala l'am avut eu azi,ca vbesc si rad prea mult,dar de retinut...numai in pauze,ca na orele sunt ore cica.


Da ma da e bun!!!Pana si elena mi'a dat dreptate si d'aia o iubesc si pe ea si pe Cami!

Doamne ce ratata e poza asta da ma amuza de nu mai pot ...stiu am innebunit!Buhuhuuuuuuu.....(etc.)


0 comentarii:

Un produs Blogger.

© I'm in love with spring!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena