4 octombrie 2008

Care e problema cu fericirea?

Ati observat vreodata ca omului atunci cand ii e bine, nu-i mai convine? Cred ca suntem putin cam tampi, majoritatea. Nu ne place cand lucrurile sunt ca la carte, cand jobul sau scoala merg ok, cand avem si o relatie cu un om misto, cand ne intelegem cu familionul, cand suntem in relatii bune si cu prietenii. Nu. Noi trebuie sa avem ceva palpitant, ceva bulversant, ne trebuie ceva care sa ne tina pe jar. Ne trebuie scandal, conflict, neintelegeri, discutii, tratative, compromisuri, vaicareli, plansete si deprimari.La ce folos? De ce nu putem ramane la o stare de bine, de implinire? De ce ne dorim sa fim “defecti”? Ca sa fim reparati? De ce nu ne place fericirea? Totul e roz, noi vrem din nou intunericul ala sumbru. Is black the new pink?
Sunt atat de rare momentele alea in viata in care totul merge asa cum ne dorim…de ce fugim de ele atunci cand le gasim? Ce e in neregula cu fericirea? Ce nu ne place?

7 comentarii:

Anonim spunea...

Crezi ca daca am fi complet fericiti ne-ar mai pasa de ceilalti sau ar fi totul bine?
Nu.Ca sa fi bine trebuie sa iti faci tu.
Luptandu`te sa capeti fericirea o pretuiesti mai mult.
Pareeerea mea.

Anonim spunea...

E cam mult de citit :"> ... parerea mea :"> :d

Anonim spunea...

asha copchil rupe-i pe toti...stiam yo k esti destept..

RazvY spunea...

Problema e la noi ... nu stim sa apreciem pe cei buni ... nu mai conteaza sentimentul ci acum conteaza "materialul" ... asta e perioada in care traim ...

Anonim spunea...

nii la Razvan ce le filozofeshte ;))

A. spunea...

da si inca ce bine le filozofeste :>:>:))

RazvY spunea...

Normal ... doar am cu ce gandii :> :)) ... si tot prin ce am trecut in viata ... imi da puterea sa raman sincer :) ... app deea , crek era purul adevar :P

Un produs Blogger.

© I'm in love with spring!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena