15 noiembrie 2008

Masca



-Stii ca o sa mor, nu?
-Si mai stiu, ca toti murim, indiscutabil...
-O sa ma tii in brate in seara asta?
-Si-o sa te iau de mana.sa stau cu fruntea lipita de’a ta.
-Cand n’o sa mai simti respiratia mea umeda pe pielea ta, sa stii ca it’s over.
-De ce mori?
-Pentru uneori, este cazul
-De ce nu pot sa vad prin tine?
-Pentru ca sunt de nevazut.stii cum aveam o pelerina invizibila ?
-Si...o mai ai??
-Am ramas cu o parte din ea.e ca o masca acum....voi n’o vedeti.
-Mai ai timp sa’mi spui povestea ei?
-Povestea ei ti’o las tie.piticJ
-Si daca in masca ramane o parte din tine?
-Inauntru nu mai e nimic.a ramas decat masca.atunci cand o sa’ti apartina...o sa uit ca exist.o sa’ti raman amintire sau nici macar....
-O sa conserv o parte din tine, promit.
-Sa’ti amintesti de mine...
-Da.o fata fara vene si o lume cu cerul de oglinda,asa te percepeam noi.calcand incet, apasat, lasand urme oriunde.
-El o sa ma caute prin ochii altora, fara regrete. nu ma va gasi.se va pierde de mine si tot ce’o sa i ramana o sa fie un manuscris de intalnire cu nebunia mea. Imi placea cand ramanea copil. Si ne pierdeam prin lumini de gari intarziate, alergand de mana printre masini obosite, taximetristi cu priviri grele....Ma saruta nevinovat. Radem copilareste si fugeam pe strazi, sa prindem ultimul tren....
-Cine e el?
-Se termina.ramani langa mine te rog![ imi spuse cu zambetul pe buze.]am raspuns.
-Promit ca o sa’l caut.
-Nu, se va intoarce singur la mine.Atunci cand o sa’i lipseasca simtirea.Atunci cand o sa fie gol, mai gol decat mine si’am sa’i scriu povestea.Povestea mea a fost impregnata de el in ultima celula care se zbate in mine.
Mi’am dezlipit fruntea, brutal...in nefiinta. Copila se uita speriata, cu lacrimi ce i se inodau in barbie....Mai departe, am uitat.
O imagine amplificata de zgomotul sirenelor ii ramase intiparita.Avea 12 ani si tinea o masca strans la piept.
-Promit ca o sa’ti cant povestea...

0 comentarii:

Un produs Blogger.

© I'm in love with spring!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena