13 noiembrie 2008

dor de copilarie...


elena imi vine sa te bat! si stii de ce?pentru ca mi'ai adus aminte de copilarie cu poza ta...ahhh ce bine era cand erai de exemplu in clasa intai si te duceai la scoala dimineata cu ghizdanelu' in spate, mergeai cu foarte mare drag sa iti vezi colegii si invatatorul...tin minte ca in clasa intai am avut greva ceva timp,ahh cat am plans atunci ca vreau la scoala si acum imi aduc aminte...ce sa mai la scoala era frums,ca o joaca pentru mine...colegi ,lucruri noi,nu era greu p'atunci.veneai acasa dupa 4 ore de lucruri noi si colegi,mancai doarmeai un pic,faceai minunatele lectii pe care le adoram si apoi ce sa faci in afara de faptul ca te uitai la...desene.preferatele mele erau si sunt inca pe primul loc Silor moon urmate de Tom &Jerry,dar nu in ultimul rand Diavolul Tazmanian.

vreau sa fiu din nou copil,sa nu imi pese la ce ma asculta maine,sa ma uit la desene,sa cred in Mos Craciun si in Barza,dar si in Iepurasul de paste.asta da viata cadouri,zambete ,ochi entuziasmati!

azi eram cu carla in 182 si am vazut niste copilasi de mana ca mamica care se duceau la scoala sau la gradinita,erau asa zambareti si inocenti,atunci ne'am adus aminte cum am descoperit ca nu exista Moas craciun:))

abia astept craciunul,imi place la inebunie atmosfera aia de craciun,toata lumea cauta cadouri pentru cei dragi,vor sa ii surprinda cat mai mult,in aer pluteste fericirea,toata lumea e vesela,toti ras si se simt bine!cred ca este singura periada din an cand majoritatea lumii este fereicita si dau tot ce este mai bun din ei.inca o luna jumate si vine si craciunul,si atmosfera de sarbatoare,si colindele specifice,si nu in ultimul rand cadourile care sunt destul de importante :P ...

0 comentarii:

Un produs Blogger.

© I'm in love with spring!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena