2 noiembrie 2008

o discutie normala

elena :ti-am zis k nu e bun ananasul
elena : [-x
andra : dute ma si continuati temele
elena :mi-a murit soacra :((
andra : bobocu e bun 8->
elena : cand te duci la doctor?
andra : si are ochi verzi ;;)
elena : ochii verzi :X
andra : am mancat pioneze =P~
elena : niciodata sa nu ii crezi :))
elena : ce a mancat???
andra : eu ma
elena : hmmmmmm
elena : dealea cu gust de cirese amarui si sirop de menta?
andra : hai frate ca nu merg
elena :i-am zis eu k nu e bicicleta lui
elena : :))
andra : sati cad capu in cap
elena : sa ajungi k britney
andra : nu sunt roz ma
elena : off cainele ala te-a muscat? :-S
andra : era de ciocolata
elena : cainele??
elena : :))
andra : eu ma :-W

0 comentarii:

Un produs Blogger.

© I'm in love with spring!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena