12 decembrie 2008

Ziua cadourilor la 10A







Azi a fost o zi mare in clasa noastra ...atat de mare incat am facut o multime de lucruri;ca de exemplu am impodobit bradul sau am dat teza la romana(asta e neimportant :-").Dar cel mai si cel mai important lucru a fost acela ca... ne'am dat CADOURIIIII :)))



Deci a fost genial sau dat de la jucarii pana la esarfe si dulciuri... eu am primit de la Ceza motanu Silvester din desenele cu tweety:X e genial motanu meu sa fie clar si nu,nu il dau la nimeni ai inteles Yoyo? >:P



Asaaaaaaaa ce am mai facut azi?...a da am pierdut doua 182'uri :)),am vorbit cu yoyo de ma doare gura ,am speriat'o incontinuu pe geo >:) si am auzit ca ne'au dat la Kanal D numai pe noi cand i'am cantat regelui "feliz navidad(sau cum s'o scrie :)) )".

0 comentarii:

Un produs Blogger.

© I'm in love with spring!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena