1 mai 2010

Dragostea si alte lucruri imposibile.

- Cred că ar trebui să mă mut aici cu tine, am zis eu.
Jack a aşezat berea pe masă şi s-a uitat la mine cu ochii lui catifelaţi, întunecaţi şi profunzi precum cerneala bleumarin.
Şi nu ne-am spus următoarele:
Eu n-am zis: Ştiu că ai de gând să mă părăseşti. Nu face asta. Nu mă părăsi.
El n-a zis: Îmi pare rău, Emilia. Nu pot. Nu pot să trec aşa de repede în altă relaţie. De-abia mi s-a sfârşit căsătoria. Încă nu sunt în stare să încep totul de la capăt cu altcineva.
Dar mă iubeşti, n-am zis eu.
Asta nu contează, nu a răspuns el.
(…)
Asta e ceea ce am spus în schimb:
Jack a zis:
- Poţi să trăieşti fără mobilă?

1 comentarii:

Stefania spunea...

Uneori trebuie sa spui ceea ce simti,inainte de a fi prea tarziu!...Te astept si pe blogul meu;;)

Un produs Blogger.

© I'm in love with spring!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena