22 ianuarie 2010

Sometimes I find myself in a sea :)


Da.am terminat cu teze,teste si proiecte,doar pentru moment.Acum as vrea sa o iau de la capat.Un an nou plin de schimbari pe toate planurile.Sper sa prind curaj si sa spun tot ce am pe suflet fara sa am nici ce mai mica parere de rau.Probabil o sa incep cu EL si o sa ii spun tot.Sau voi astept ca de obicei "momentul potrivit" care bineinteles va intarzia sa apara.O sa zambesc mai mult,iar daca soarele va fi pe cer cu siguranta ziua va fi mai buna,iar daca o sa am curaj sa ii zic tot ziua va fi exceptionala indifernt de raspuns.Doar stii si tu cum e cand scapi de o "piatra" de pe suflet,uneori parca nici nu te mai intereseaza ce se va intampla,esti doar multumit de tine,ca ai putut sa scapi de ea.
Stii care mai e faza?E posibil sa citesti postul acesta si sa nu stii ca este vorba chiar de tine.Da dragul meu ,de tine.Si stii de ce nu iti vei da seama ? Pentru ca sunt prea laşa sa spun ce cred,ce simt,ce vreau sau ce gandesc.Recunosc,asa sunt ,ce vrei mai mult?Iti zic eu,nu vrei nimic,nimic ce are de aface cu aceste lucruri.Si crede-ma,chiar de inteleg .Nici eu nu as vrea sa am de aface cu mine.Si pentru ca postulnu era pentru despre mine in legatura cu tine voi incheia aceasta paranteza cam consistenta.
Si cum spuneam, noul an va fi plin de lucruri noi.Si pentru ca nu mi-am publicat lista de lucruri ce trebuiesc indeplinite pe 2010,am sa va dezvalui o singura idee pe care probabil o voi duce la bun sfarcit in luna iunie : permisul de condus.
Pentru a incheia seara intr-o maniera muzicala,am copiat cateva versuri mai semnificative dintr-o melodie foarte draga:

Sometimes I find myself in a sea
in a dream that's so far away
sometimes
Tell me what's happened to me
sometimes I see myself falling
although I don't show it much
sometimes I'm crazy for you
well maybe I'm fine
and tell me you're mine ...
Andain feat. Mavie Marcos - You once told me

1 comentarii:

Mihaela Chelaru spunea...

E foarte foarte draguta piesa imi trezeste amintiri inca din perioada liceului.

Un produs Blogger.

© I'm in love with spring!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena