2 septembrie 2011

Ne vedem cu bine draga Vara.


A trecut si vara asta.Siincer?Ma bucur enorm,gata cu caldurile.Nu am mai avut "putere"sa scriu vara aceasta.Am dat bacalaureatul,l-am luat.Am dat admiterea,am luat-o.Oficial mai am o luna de zile de vacanta,iar mie,inca nu imi vine sa cred ca am trecut de liceu.Inca am senzatia ca pe 12 trebuie sa imi fac "ghiozdanul" si sa cumpar un buchet de flori pentru diriga.Nu imi vine sa cred ca trebuie sa ii spun larevedere curtii scolii ,ca nu am o imi revad prea curant TOTI colegii,ca nu o sa mai luam toti 2 la mate si o sa radem din aceasta cauza.O sa imi fie enorm de dor de acele vremuri.
Am fost la mare.Eforie Nord.Am dormit intr-o saptamana ,cat nu dormisem in ultima luna.Recunosc,am fost o lenesa.Ieseam cateva ore la plaja simineata si cateva seara,iar in rest ,mai tot timpul,dormeam.Pentru asta,imi cer scuze Andreei care a tras de mine sa ma plimb pe faleza ,dar nu a reusit.
Pot spune ca ma simt fericita pentru ca m-am (re)imprietenit cu o foarte buna prietena.Am racit relatiile in momentul in care am dat amandoua de alte licee,de alti oameni,dar suntem placut surprinse amandoua ca am ramas aceleasi bune prietene chiar daca au trecut 4-5 ani de cand nu ne-am mai distrat ca aseara.Bineinteles amintirile ne-au navalit si mai aveam putin si boceam in plina strada.Se mai intampla sa plangem si noi uneori.In schimb ,am ajuns la o concluzie sigura,baietii sunt mult mai complicati decat fetele,si e testata chestia!
Am citit cateva carti destul de bune vara asta ,dar doua dintrele ele mi s-a parut foarte simpatice : "Si daca e adevarat..." si "Te voi revedea" de Marc Levy.



Vreau să reuşesc să mă las în voia lucrurilor fără să-mi ţâţâie fundul de frică; vreau să trăiesc defectele celuilalt ca pe nişte sublime slăbiciuni.



 
 

0 comentarii:

Un produs Blogger.

© I'm in love with spring!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena