4 mai 2011

Liniste.




Pentru unii ,o zi ca aceasta, este groaznica. Ei bine,pentru mine este un "stop cadru".

Ploua si sunt foarte recunoscatoare pentru acest lucru.Azi am luat pauza,am stat acasa. A fost o dimineata perfecta,rece.Pachetul de tigari este pe terminate ,dar cafeaua il inlocuieste usor,usor.

Ieri a fosrt o zi groaznica,avem impresia ca nu se mai termina.Seara a fost la fel de incarcata negativ.Inca doua luni si sper sa se termine tot stresul asta.Ca sa se termine am nevoie de un singur lucru,sa iau bacul.

Simt ca ma cert cu toata lumea,simt ca nu mai sunt eu.Vreau sa imi revin si sa fiu ,din nou, tipa vesela care isi bine dispune prietenii si le spune ca tot raul este spre bine.

Mai stau putin si imi iau variantele la M1 sa le continui.Imi este frica de ceea ce urmeaza,si imi pare extrem de rau canu am invatat la timpul potrivit.Asta este cel mai mare regret.Dar trebuie sa recuperez orice ar fi.Nu vreau sa ii dezamagesc pe cei care tin la mine,desi uneori ma simt depasita de situatie.Cred ca este pentru prima oara cand simt acest lucru.Incerc sa nu arat acest lucru,sper sa reusesc.

Cum spuneam si mai sus ,sunt fericita ca ploua.Ploaia ma linisteste si imi reda putin din linistea pierduta de cateva saptamani/luni.Sper sa nu intru in panica in timp ce timpul trece.

Angus&Julia Stone - For You


1 comentarii:

Adina spunea...

Esti fata desteapta,o sa treci cu bine de bac. Iar in legatura cu invatatul la timp... newsflash, niciodata nu vei invata la timp, pt ca daca vezi ca ti-a mers data trecuta esti sigura ca o sa iti mearga si de data asta. Capul sus, inca un pic de chin si scapi. Bafta multa!

Un produs Blogger.

© I'm in love with spring!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena